• Marketing in sectorul public

Marketing in sectorul public

Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch <,
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: METEOR PRESS
  • ISBN: 9789737282392
  • Anul ediţiei: 2008
  • Dimensiune: 165x265
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 304
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.60kg
  • Colecția: Business si Economie
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 175,00 lei MD
  • Disponibilitate: Epuizat
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata 10:00 - 17:00
Marketing in sectorul public este o lucrare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile - din toata lumea - astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatie.
Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru pe cetatean.
Aceasta carte va da posibilitatea sa creati institutia viitorului, bazata pe tehnologie de varf si pe un contact sporit cu oamenii si sa cheltuiti mai eficient banii de care dispuneti.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Alte cărţi de aceşti autori

Recomandări