Posturi vacante

Librar -Vânzător - Consultant de Cărți in Librariile „Litera”
Cunoştinţe şi cerinţe: 
-
Studii : filologie, pedagogie, științe, psihologie;
-
Experienţa porofesională reprezintă un avantaj; 
-
Cunoaşterea limbilor română şi rusă; 
- Abilităţi de comunicare; 
- Cunoştinţe specifice activităţii : o foarte bună capacitate de relaționare, astfel încât să poată ajuta clientul să navigheze prin vastul domeniu al literaturii, librarul trebuie să fie un om de cultură, un consilier la care cititorul poate apela cu încredere pentru a-i face recomandări informate.


Principalele sarcini şi activităţi:

- Recepția cărților și aranjarea lor la raft;

- Consilierea clientilor, recomandarea produselor;

    - Activitate la casa de marcat, cunoasterea softului intern de gestiune;

    - Înregistrează fiecare cumpărare/vânzare de marfă în baza de date;
    - P
    articiparea la inventariere.


    Aptitudini şi deprinderi :

    - Să posede cunoștințe minime de operare al unui computer;

    - Inteligență (memorie, cultură generală, gândire logică);

    - Capacitate de organizare a unor cărți pe domenii, într-o secvență logică;

    - dexteritate;

    - Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu oamenii;

    - Interes faţă de cărți; 
    -
    Ținută prezentabilă, inițiativă, operativitate, bun organizator, exigență și în acelaș timp înțelegere și colaborare, tact și diplomatție în relațiile cu clienții.

Condiţii de muncă:
- Angajare oficială, pachet social deplin;
- Oportunităţi de dezvoltare profesională şi avansare în carieră;
- Pachet salarial + procent din vânzări.

Vom avea plăcerea să primim CV-ul dvs. la adresa: v.vidrascu@litera.md.
Pentru mai multă informație apelați la nr: 079294111 Veronica. Candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la interviu.