Autoritatea
abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor: Agenţia
pentru Protecţia Consumatorilor
(Adresa:
mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri 78, MD-2012)
Linia
fierbinte: tel. 022 74-14-64
sau
0 800 28 0 28 (apel gratuit
din raioanele republicii)
www.consumator.gov.md
E-mail:
consumator@apc.gov.md
Examinarea
reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă, sau a
unui alt document care confirmă faptul cumpărării produsului sau
prestării serviciului.
RETURNAREA PRODUSELOR
Cumpărătorul are dreptul
să întoarcă/returneze bunurile procurate în decurs de 14
zile conform legii nr.105 din 13.03.2003 Privind Protecția consumatorilor;
Pentru returnarea Comenzii
efectuate anterior, Cumpărătorul trebuie să inițieze procedura
de returnare a produsului din cadrul cabinetului personal apăsând
butonul în
rândul comenzi care dorește să o returneze, apoi butonul .
Ulterior va completa toate câmpurile obligatorii spre completare,
introduce codul de confirmare din imagine, va bifa acordul cu
condițiile de Returnare și va apăsa butonul Trimite
Pe pagina detailată a
returnării comenzii, Managerul vânzătorului va analiza informația completată de
Cumpărător și îl va telefona la numărul de telefon afișat pe
pagină, în vederea identificării motivului returnării și
propunerea de înlocuire (după posibilitate a produsului) sau
substituirea cu un alt produs.
Autorizația de funcționare nr.35316 din 01.12.2015