Informație pentru consumatori

Autoritatea abilitată cu funcţii de protecţie a consumatorilor: Agenţia pentru Protecţia Consumatorilor

(Adresa: mun. Chişinău, str.Vasile Alecsandri 78, MD-2012)

Linia fierbinte: tel. 022 74-14-64

sau 0 800 28 0 28 (apel gratuit din raioanele republicii)

www.consumator.gov.md

E-mail: consumator@apc.gov.md

Examinarea reclamaţiei se efectuează la prezentarea bonului de casă, sau a unui alt document care confirmă faptul cumpărării produsului sau prestării serviciului.


 RETURNAREA PRODUSELOR

Cumpărătorul are dreptul să întoarcă/returneze bunurile procurate în decurs de 14 zile conform legii nr.105 din 13.03.2003 Privind Protecția consumatorilor;

Pentru returnarea Comenzii efectuate anterior, Cumpărătorul trebuie să inițieze procedura de returnare a produsului din cadrul cabinetului personal apăsând butonul în rândul comenzi care dorește să o returneze, apoi butonul .

Ulterior va completa toate câmpurile obligatorii spre completare, introduce codul de confirmare din imagine, va bifa acordul cu condițiile de Returnare și va apăsa butonul Trimite

 Pe pagina detailată a returnării comenzii, Managerul vânzătorului va analiza informația completată de Cumpărător și îl va telefona la numărul de telefon afișat pe pagină, în vederea identificării motivului returnării și propunerea de înlocuire (după posibilitate a produsului) sau substituirea cu un alt produs.

Autorizația de funcționare nr.35316 din 01.12.2015