• B2B Brand Management

B2B Brand Management

Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch <,
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: BRANDBUILDERS
  • ISBN: 9789738815643
  • Anul ediţiei: 2011
  • Dimensiune: 130x200
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 384
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.43kg
  • Colecția: Business si Economie
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 259,00 lei MD
  • Disponibilitate: Epuizat
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata-Duminica - zi libera
In conditiile in care produsele aparute pe piata devin din ce in ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-si determina clientii sa le prefere ofertele. Brandingul a fost un factor esential care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adreseaza consumatorilor individuali. A venit insa momentul ca si companiile industriale sa inceapa sa apeleze la branding intr-un mod cat mai sofisticat – existand si adevarati pionieri in acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.

Companiile industriale trebuie sa inteleaga insa ca brandingul inseamna mult mai mult decat gasirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.

Brandingul se refera la promisiunea prin care o companie va crea si va furniza un anumit nivel de performanta. Promisiunea din spatele brandului devine forta motivanta pentru toate activitatile desfasurate de companie si de partenerii ei. Lucrarea de fata, singulara pe piata, aprofundeaza arta si stiinta brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar si o multime de studii de caz care sa ilustreze procesul de branding aplicat cu succes in sectorul B2B.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Alte cărţi de aceşti autori

Recomandări