• Marketingul direct Multicanal

Marketingul direct Multicanal

Claeyssen Y.
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: POLIROM
  • ISBN: 9789734614899
  • Anul ediţiei: 2009
  • Dimensiune: 130x200
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 350
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.30kg
  • Colecția: Markrting, Publicitate
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 164,00 lei MD
  • Disponibilitate: Epuizat
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata-Duminica - zi libera
Marketingul direct si-a largit in ultimii ani campul de actiune apeland, pe langa canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vanzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal“. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile - tehnic, juridic, financiar, organizational - si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări