Multi vorbesc despre branding, dar foarte putini stiu cum se face. Wally Olins explica - in stilul direct, caracteristic celui mai experimentat profesionist al brandingului si identitatii corporatiste din lume - ce este brandingul, cum este creat, cum este facut sa functioneze si cum este sustinut. Sunt atinse toate aspectele procesului, de la dezvoltarea „ideii specifice“, crearea numelui si designul logoului la lansarea si managerierea unui program de branding de succes. Pe cat de inspirational, pe atat de practic, acest manual este o lectura obligatorie pentru oricine este interesant de domeniul identitatii corporatiste si al brandingului.
Rezultat al experientei acumulate de Olins si de colegii sai de la Saffron, cartea mizeaza pe dimensiunea practica a activitatii de branding: prezinta idei si metodologii care provin din practica lor curenta si are, in acelasi timp, un scop practic, explicand pe intelesul oricui ce este si cum functioneaza brandingul. Este adresata in primul rand celor care vor sa construiasca un brand, dar nu stiu de unde sa inceapa si cum sa puna in practica teoriile legate de branding. Dar nu numai antreprenorii sunt vizati aici. Manualul furnizeaza o sursa de inspiratie studentilor la economie, design, comunicare si tuturor celor interesati de branding si de mecanismele sale mai putin vizibile publicului. Este un ghid de tipul do-it-yourself, care il ajuta pe cititor, fie el manager sau student, sa inteleaga rolulul fiecarei actiuni de branding in cadrul mai larg al constructiei unui brand.
Wally Olins este unul dintre cei mai influenti si experimentati profesionisti in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului, comercial sau de natiune. Presedinte si co-fondator al firmei Saffron Brand Consultants, Olins este unul dintre marile nume ale istoriei brandingului modern. A oferit consultanta in identitate si branding unor companiilor comerciale de top, precum 3i, Renault, Repsol, BT , Volkswagen, Tata si Lloyd's Londra, dar si guvernelor Portugaliei, Poloniei sau Marii Britanii.