Multi dintre noi considera necesar sa utilizeze cuvinte pompoase, termeni tehnici si fraze complicate pentru a parea cat mai buni cunoscatori. Realitatea este ca, dimpotriva, folosirea de cuvinte simple si fraze scurte, pe intelesul tuturor, aduce popularitate si simpatie. Numai cineva care cunoaste perfect un subiect poate spune ceea ce vrea repede si intr-un limbaj simplu. Exact asta demonstreaza Milo Frank, oferindu-ne o carte scrisa cu claritate si concizie, cu principii usor de inteles si valabile la orice nivel de comunicare.
Principiile pe care vi le veti insusi se vor consolida pe ele insele pe masura ce le puneti in practica si curand veti descoperi cu incantare ca au devenit a doua dumneavostra natura. Nu doar ca veti comunica la fel ca un om de success, veti fi un om de success.
Capteaza interesul ascultatorilor, retine-le atentia si fa-te inteles in doar 30 de secunde. Milo Frank, consultant de prima mana in domeniul comunicarii de afaceri, iti arata cum:
sa-ti clarifici obiectivele;
sa utilizezi tehnica minunata a „carligului”;
sa folosesti secrete pe care le cunosc doar creatorii de reclame;
sa relatezi cu har experientele personale ca sa-ti faci inteles punctul de vedere;
sa stralucesti pur si simplu la sedinte, intalniri si interviuri si sa ai intotdeauna raspunsul perfect la orice intrebare.
Tehnicile lui Frank iti vor oferi un avantaj pe care doar oamenii de succes il au: arta de a comunica repede, concis si cu impact maxim!
Daca v-ati temut vreodata ca ati putea fi gresit inteles sau chiar respins pentru spusele dumneavoastra, cumparati aceasta carte si permiteti-i lui Milo Frank sa va demonstreze ca principiile mesajului de 30 secunde functioneaza la fel de bine cand trebuie sa va faceti inteles de colegi, de copii sau de functinarii publici. Invatati sa comunicati mai eficient in 30 secunde decat in 30 minute sau in 3 ore.
Frank Milo este o autoritate in domeniul strategiilor si abilitatilor de comunicare si a demonstrat eficienta tehnicilor din aceasta carte prin extraordinarul sau succes personal.
Tehnicile sale si-au dovedit utilitatea si i-au adus un succes meritat in cariera sa exceptionala de agent al unor monstrii sacri ai cinematografiei americane, director de casting pentru reteaua de televiziune CBS, scenarist si producator al unor premiate filme de lung metraj pentru MGM si ca independent, vicepresedinte insarcinat cu urmarirea productiei la Cinerama, autoritate recunoscuta la nivel international in sfera comunicarii de afaceri. In orice s-a implicat, a reusit tocmai datorita abilitatilor de comunicare.