• Arta vanzarii

Arta vanzarii

Zig Ziglar
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: AMALTEA
  • ISBN: 9789739397322
  • Anul ediţiei: 2002
  • Dimensiune: 135x205
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 256
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.21kg
  • Colecția: Business si Economie
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 125,00 lei MD
  • Disponibilitate: În Stoc
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
+373 (022) 29-40-81,078887041
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile.

Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: „Pune mana aici si mai spune o data, te rog…”

In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, „arta vanzarii” nu are limite.

Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.

O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile.

Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: „Pune mana aici si mai spune o data, te rog…”

In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, „arta vanzarii” nu are limite.

Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.

O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile.

Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: „Pune mana aici si mai spune o data, te rog…”

In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, „arta vanzarii” nu are limite.

Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.

O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile.

Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: „Pune mana aici si mai spune o data, te rog…”

In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, „arta vanzarii” nu are limite.

Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.

O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile.

Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: „Pune mana aici si mai spune o data, te rog…”

In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, „arta vanzarii” nu are limite.

Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servicii in mod profesionist.

O carte scrisa pentru cei „din linia intai” din orice afacere: cei care fac vanzarile.

Zig Ziglar spune ca a inteles ce inseamna vanzarile in momentul in care, copil fiind, a vazut un vanzator de Biblii care, atunci cand un potential client i-a spus ca n-are bani sa cumpere una, a intins Cartea Sfanta spre el si l-a rugat, cu o voce stinsa: „Pune mana aici si mai spune o data, te rog…”

In timp ce majoritatea afacerilor au atins un prag de saturatie, „arta vanzarii” nu are limite.

Ziglar ne arata cum intreprinzatorii si managerii pot evita capcanele prin deprinderea tehnicilor vanzarii de la cei care promoveaza produse si servici

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Alte cărţi de Zig Ziglar

Recomandări