• Adjudecat

Adjudecat

John P. Kotter Lorne A. Whitehead
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: PUBLICA
  • ISBN: 9789731931944
  • Anul ediţiei: 2012
  • Dimensiune: 145x205
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 200
  • Tipul copertei: Brosata
  • Colecția: Business si Economie
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 219,00 lei MD
  • Disponibilitate: În Stoc
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
+373 (022) 29-40-81,078887041
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Uneori o idee buna nu este suficienta. Crezi intr-o idee buna. Stii ca implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atat pentru tine, cat si pentru organizatia sau comunitatea din care faci parte. O prezinti, sperand intr-un sprijin entuziast. In schimb, ti se adreseaza intrebari care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Inainte sa realizezi ce se intampla, ideea ta este respinsa.

In cartea de fata, John Kotter ne dezvaluie modul in care sa protejam o idee buna de criticile nefondate si cum sa castigam sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Intelegerea strategiilor de atac, si anume:

- Uciderea unei idei prin amanare: Amanarea la nesfarsit a unei decizii sau tergiversarea discutiilor pana cand subiectul nu mai e de actualitate.

- Confuzia: Prezentarea unui sir nesfarsit de informatii care distrag atentia de la ideea pusa in discutie, astfel incat propunerea inaintata pur si simplu nu pare una demna de a fi luata in seama.

- Folosirea sentimentului de frica pentru a influenta un rezultat: Introducerea in discutie a unor stari anxioase irationale in legatura cu propunerea inaintata.

- Atacul la persoana: subminarea reputatiei si credibilitatii celui care face propunerea.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări