• Incantare Arta de a influenta sentimentele

Incantare Arta de a influenta sentimentele

  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: PUBLICA
  • ISBN: 9786068360003
  • Anul ediţiei: 2012
  • Dimensiune: 145x205
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 280
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.29kg
  • Colecția: Dezvoltare personala
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 239,00 lei MD
  • Disponibilitate: În Stoc
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata 10:00 - 17:00
Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali.

Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.

„Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee.“ - Guy Kawasaki

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări