• Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare

Planul de comunicare. Cum sa-ti definesti si sa-ti organizezi strategia de comunicare

Libaert T.
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: POLIROM
  • ISBN: 9789734615452
  • Anul ediţiei: 2009
  • Dimensiune: 160x235
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 264
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.37kg
  • Colecția: Markrting, Publicitate
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 120,00 lei MD
  • Disponibilitate: Epuizat
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata-Duminica - zi libera
Planul de comunicare reprezinta concretizarea strategiei de marketing a unei firme: indica obiectivele, defineste mesajele, selecteaza tintele si precizeaza mijloacele prin care aceasta strategie poate fi pusa in practica. In contextul actual, caracterizat de schimbare, planul de comunicare evolueaza, dar ramane elementul central al comunicarii corporative. Cum se redacteaza un asemenea plan? Cum se obtine acceptarea lui in firma? Cum este dirijat si pus in aplicare?

Volumul ofera numeroase exemple si studii de caz care va ajuta sa elaborati un plan de comunicare eficient, fiind un ghid util atat pentru specialistii in comunicare, cat si pentru studentii si profesorii de la facultatile de profil.

Cuprins:

Comunicarea: o activitate planificabila?;
Rolul planificarii in firma;
Planul strategic si planul de comunicare;
Planul de comunicare intern;
Planul de comunicare extern;
Definirea mesajului;
Vizibilitatea;
Adaptabilitatea.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări