• Legile charismei. Cum sa captezi atentia, sa inspiri si sa influentezi

Legile charismei. Cum sa captezi atentia, sa inspiri si sa influentezi

Kurt W. Mortensen
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: CURTEA VECHE
  • ISBN: 9786065888548
  • Anul ediţiei: 2016
  • Dimensiune: 130x200
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 256
  • Tipul copertei: Brosata
  • Colecția: Dezvoltare personala
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 149,00 lei MD
  • Disponibilitate: Epuizat
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata 10:00 - 17:00
Considerat unul dintre cei mai reputati experti americani in negociere, persuasiune si influenta, Kurt Mortensen dezvaluie un secret pretios: succesul profesional, relatiile personale, abilitatile de lider si veniturile depind de capacitatea de a-i convinge si motiva pe altii. Intr-o lume in care, pentru a avea succes, experienta si cunostintele trebuie insotite de integritate, rafinament si excelente abilitati de prezentare, charisma joaca un rol fundamental.

Pasiunea, increderea, umorul, optimismul, echilibrul, curajul, autodisciplina, creativitatea, intuitia… sunt doar cateva dintre ingredientele care alcatuiesc portretul unei persoane charismatice.

Drumul spre succes e mai lesne de parcurs decat ai putea crede.

Kurt Mortensen este una dintre cele mai avizate voci americane contemporane in domenii precum arta persuasiunii si abilitatea de a-i motiva sau influenta pe altii. Faima sa de extraordinar orator motivational este dublata de o cariera fructuoasa ca trainer, consultant, conducator de seminare de dezvoltare personala, in care reuseste sa combine cu multa abilitate cercetari stiintifice recente, studii de caz si parabole.

Detine o diploma de master in Marketing si Comportamentul consumatorului, obtinuta in cadrul University of Pittsburgh. A studiat vreme de 15 ani psihologia motivationala, tehnicile de persuadare si procesul negocierii.

In urma unor cercetari extinse si a multor experiente cu clientii, Mortensen a dezvoltat un set complet de concepte si practici, destinat celor care vor sa dobandeasca un bun renume profesional, excelente relatii de afaceri si venituri ascendente.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări