• Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop

Hsieh Tony
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: PUBLICA
  • ISBN: 9789731931722
  • Anul ediţiei: 2011
  • Dimensiune: 145x205
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 264
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.27kg
  • Colecția: Business si Economie
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 216,00 lei MD
  • Disponibilitate: Epuizat
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata-Duminica - zi libera
In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.

Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.

Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.
Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.
Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.
Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.
Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.
Cauta sa schimbi lumea.
A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.
Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi“, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări