• Avantajul de a avea doua secunde in avans

Avantajul de a avea doua secunde in avans

Vivek Ranadive , Kevin Maney
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: PARALELA 45
  • ISBN: 9789734714469
  • Anul ediţiei: 2012
  • Dimensiune: 130x210
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 256
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.21kg
  • Colecția: Dezvoltare personala
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 101,00 lei MD
  • Disponibilitate: În Stoc
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata-Duminica - zi libera
„Provocarea lumii digitale din zilele noastre nu este aceea de a aduna date, ci de a intelege sensul lor cat mai rapid. Avantajul de a avea doua secunde in avans exploreaza la nivel de arta modul in care poti ajunge sa conduci jocul atunci cand detii informatia potrivita la momentul si in contextul oportun.“ - David Stern, membru al comisiei NBA

„Oricine este interesat sa inteleaga ce anume sta la baza oricarui succes pe termen lung ar trebui sa citeasca Avantajul de a avea doua secunde in avans. Autorii ne capteaza imaginatia printr-o analiza documentata si antrenanta asupra modului in care, atunci cand au o intuitie unica premergatoare unui eveniment, organizatiile iau decizii novatoare si detin avantajul competitiv.“ - Chad Hurley, cofondator al YouTube



„Ce legatura exista intre capacitatea unica de a marca puncte a marelui jucator de hochei Wayne Gretzky si inteligenta de a conduce o organizatie moderna in era digitala - cat de valoros este avantajul competitiv coerent generat de o putere predictiva ? Prin intermediul unor exemple captivante si analizate in profunzime, Ranadive si Maney explica modul in care liderii erei Enterprise 3.0 reusesc sa atinga avantajul competitiv sustenabil facand apel la procesarea predictiva.“ - Thomas H. Glocer, CEO la Thomson Reuters



„Extrem de importanta pentru liderii din lumea businessului de astazi. Clientii interactioneaza cu companiile printr-un numar tot mai mare de canale, de la dispozitivele mobile pana la retelele sociale. Ideea potrivit careia nu doar ca putem intelege toate datele referitoare la clienti primite prin aceste canale, dar si ca putem face predictii precise si care sa ne modeleze companiile pe baza lor, face aceasta carte una obligatoriu de citit.“ - Shantanu Narayen, presedinte si CEO la Adobe Systems Inc.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări