• Creativitatea in publicitate

Creativitatea in publicitate

Fallon Pat, Senn Fred
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: ALL
  • ISBN: 9789735717476
  • Anul ediţiei: 2008
  • Dimensiune: 160x235
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 206
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.36kg
  • Colecția: Markrting, Publicitate
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 182,00 lei MD
  • Disponibilitate: Epuizat
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata 10:00 - 17:00
Economisteste bani folosindu-ti imaginatia.

Cercurile de afaceri de astazi sunt animate de dezbateri cu privire la schimbarea profilului consumatorilor. In aceasta carte, autorii argumenteaza ca, indiferent de schimbarile ce au loc pe piata, creativitatea va continua sa joace un rol crucial. Autorii afirma ca organizatiile au mai multe rezerve interne de creativitate decat isi pot imagina, insa, fie nu le lasa sa se manifeste, fie le canalizeaza intr-o directie necorespunzatoare.

Cum pot fi evitate astfel de erori? Avand 25 de ani de experienta in marketing si publicitate, autorii ne dau urmatorul sfat: incercati sa identificati o problema fundamentala a afacerii si apoi cautati cu meticulozitate sa patrundeti in esenta acesteia, fapt care va va permite sa gasiti solutii spectaculoase.

Autorii insista asupra faptului ca succesul unei reclame nu depinde neaparat de dimensiunea fondurilor cheltuite, deoarece valoarea ideilor nu depinde de marimea bugetului.

Pat Fallon este cofondatorul si presedintele Fallon Wordwide, o subsidiara a Publicis Group, unul dintre cele mai mari conglomerate media si publicitare din lume. Fred Senn si-a inceput cariera sa in publicitate ca manager al unei campanii pentru first Bank System. A lucrat apoi cu Pat Fallon care i-a solicitat sa fie unul dintre partenerii fondatori ai agentiei Fallon.

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări