• Brand washed Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile

Brand washed Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile

Lindstrom Martin
  0 din 0 / 0 opinii

  • Editura: PUBLICA
  • ISBN: 9786068360294
  • Anul ediţiei: 2013
  • Dimensiune: 145x205
  • Limba: RO
  • Numarul paginilor: 416
  • Tipul copertei: Brosata
  • Greutatea: 0.40kg
  • Colecția: Dezvoltare personala
  • Livrare rapidă
  • Preluare gratuită
    în magazin

  • Retur gratuit
  • 274,00 lei MD
  • Disponibilitate: În Stoc
  • Livrare: 1-2 zile

Ai intrebari legate de produs sau te putem ajuta sa plasezi o comanda?

Ne poti suna la
079294081, +373 (022) 29-40-81,
Luni - Vineri: 09:00 – 18:00
Sambata 10:00 - 17:00
„Anul trecut am hotarat sa ma supun unei cure de dezintoxicare de branduri. Mai precis, am hotarat sa nu mai cumpar niciun nou brand timp de un an. Mi-am propus sa folosesc in continuare obiectele pe care deja le detineam haine, telefon mobil si altele asemenea. Dar nu aveam voie sa cumpar nici macar un singur brand nou. Cum definesc termenul «brand»? Pai, in specialitatea mea privesc viata printr-un set de lentile foarte speciale: unele prin care aproape tot ce exista in lume - telefoanele mobile si computerele pe care le utilizam, ceasurile si hainele pe care le purtam, filmele pe care le vizionam, cartile pe care le citim, alimentele pe care le mancam, vedetele si echipele sportive pe care le idolatrizam - este perceput ca brand. Ceva prin care declaram lumii ce suntem sau ce dorim sa fim. Cu toate acestea, eram hotarat sa incerc sa dovedesc ca se poate rezista tuturor tentatiilor cu care ne asalteaza cultura de consum.“ - Martin Lindstrom

„In ultimii cinci ani am citit din scoarta-n scoarta doar doua carti de afaceri: Buyology si Brandwashed. Nu este doar o coincidenta faptul ca Martin Lindstrom le-a scris pe amandoua.“ - Steven Levitt, profesor de economie la Universitatea din Chicago

„Daca vrei sa inveti cum sa navighezi printre promisiunile desarte privind sanatatea ta pe care marketerii si le vand si cum sa iei decizii inteligente cu privire la modul in care sa-ti cheltui banii este imperios necesar sa citesti aceasta carte.“ - Dr. Mehmet Oz

„Sunt fascinata de cartea scrisa de Martin, am cautat intotdeauna atat ca femeie de afaceri, cat si ca un consumator individual sa gasesc metode pentru a cumpara inteligent! Martin mi-a schimbat modul in care ma raportez la branduri si la comportamentul consumatorilor. De-a dreptul o iluminare!“ - Tyra Banks

„Parintii care vor citi aceasta carte isi vor lua lumea in cap. Marketerii priceputi vor lua notite.“ - Fortune

Spune-ţi opinia

Rău     Bun

Recomandări